1 juni 2008

Update update update

Aangezien sandervanwettum.com bijna de lucht in is, wordt deze blog meer een soort persoonlijke uitlaatklep ipv een portfolio.

Ik ben vanplan naast nieuw werk er ook het een en ander aan ongein uit mijn eigen leven in te zetten. Gewoon om het allemaal wat persoonlijker te laten worden.

Ben op dit moment druk bezig voor mijn eindpresentatie van dit jaar op de AKI. Dat houd in dat je 40 uur per week achter een computer doortrekt zodat je optijd met de trein naar Zwolle kan om daar te printen. Om vervolgens terug te gaan en te overnachten in de doka, waar stapels fotos in de fixeer liggen te wachten todat je weer wakker bent. Om dat vervolgens allemaal glorieus in een vers gewit lokaal op te hangen, zodat alle leraren wel iets meer dan 10 minuten kunnen kijken en knikken, je een schouderklopje kunnen geven en vervolgens niks meer van je cijfer laten weten.

Nou, jullie snappen het al, ik ben dus druk. Druk druk druk!!!

Dat ik vandaag nog tijd heb gevonden om een beginnetje te maken aan een mooi schilderij is me een raadsel!

En nu slapen, want de bussen staken morgen!

Geen opmerkingen:

visit my portfolio website here