22 oktober 2008

Ik denk de hele tijd....

.....Wat ben ik toch altijd zakelijk op mijn blog!

Geen leuke verhaaltjes, (op wat frustraties na) en alleen maar wat plaatjes.
Terwijl ik me had voorgenomen om deze plek te gaan gebruiken als uitlaatklep, ipv foto dump plaats voor geintereseerde. Niet zo eentje van wat-er-nu-weer-allemaal-mis-is-vandaag, maar meer van:

Nou vandaag had ik me toch een inspiratie.
Ik ben de AKI in gerend en de eerste de beste knakker die ik bij de koffiemachine tegenkwam heb ik meegesleept naar het dak, Want daar had ik al drie mensen in berenpakken met lampen klaarstaan om...(enz)


Tot nu toe is dat nog niet echt gelukt dus
(dat spontaan schrijven over mijn leven, niet die mensen op het dak met berenpakken en lampen)
En ik begeef mij ook nooit zo actief naar de koffie automaat sochtends. Eerder stuiter ik er vandaan na een espressotje of drie.
Maargoed.
Wie weet komt het nog.

Dan maar weer een portie zakelijkheid,
Hier mijn eerste echte PDF portfolio.
http://www.megaupload.com/?d=W44O1EU0
(wel een Mbtje of 26, en lastig te downloaden, dus alleen voor hardcore fans)

Ik ben er net mee aangenomen aan de Emily Carr University in Vancouver, BC, Canada.

....

Wat een enthousiasme maar weer, nietwaar?
Nou binnenkort post ik weer eens wat nieuwe/en oud-but-unseen-werk.
Ik heb plaatjes kijken toch altijd veel leuker gevonden.

Geen opmerkingen:

visit my portfolio website here