20 december 2008

Bericht voor fotonerds

Vrienden en vriendinnen, Ik heb het licht gezien

Rolfilm kleur laten ontwikkelen voor E 2.97 - zelfde dag nog klaar?
In Enschede? Kan dat?? Zo goedkoop? En nog dicht bij huis ook?

Antwoord: JA!

Ik was voor een van de laatste keren een beetje door Enschede aan het shoppen voor sushi (Ik moet natuurlijk mijn huisgenoten laten zien wat ik elke dag ga eten in Vancouver) loop ik tegen deze toko aan die gewoon ff rolfilm ontwikkeld zelf. Normaal 3,50 - maar als AKIer nog 15 procent korting ook. Het zit links van de bertus en rechts van de China 10000 - superklein winkeltje vol met aparaten, maar ze doen het wel gewoon ff.

Pro Color - Fotogram die dood is - fuck jullie allemaal - ik heb mn nieuwe favo lab gevonden.

Niet dat ik er wat aan heb in Vancouver, maargoed. Helemaal rouwig ben ik daar niet om aangezien ze daar voor slechts 3 dollar de boel ontwikkelen. Das dus nog een euro goedkoper.

Nu maar wachten op Till met zijn kleurenmachine - dan kost het je niks meer.
Aangezien de 160S en 160H Pro van Fuji gericht is op scannen van je film, blijf ik voorlopig nog wel ff analoog werken.

Maargoed

Sushi tijd nu!

Geen opmerkingen:

visit my portfolio website here