9 juni 2009

Gratis en voor niets (2)

Een paar maanden geleden had ik al een berg fotopapier voor nop gekregen, en gister was het weer raak. Het was even alsof Sinterklaas naar Canada was gekomen, maar dan zonder baard. Gister stond er namelijk iemand voor de deur die zijn complete 35mm camera aan mij kwam geven...incl 6 lensen, filters en allerlei andere zaken waarvan ik dacht dat ze uitgestorven waren. Hij had mij zien fotograferen met mijn Rolleiflex, op de boot naar Vancouver Island, en werd zo sentimenteel dat die spontaan al zn spullen aanbood. Dus dat kwam die vrolijk langsbrengen, incl coole 70's koffer (incl 70s geur). Hij blij, ik blij....alles koek en ei. Todat ik straks moet terug vliegen naar Nedlerand, want hoe sjouw ik al deze zooi mee terug?!!!!

Geen opmerkingen:

visit my portfolio website here