21 juni 2010

Eindexamen Expositie Roombeek




Om alvast maar even op de zaken vooruit te lopen, en ook een keer wat informatie te posten waar jullie wat aan hebben:

Inside / Out.
Eindexamenexpositie ArtEZ Art & Design (AKI)
3 July tm 1 Augustus 2010


Voor de verandering organiseerd de AKI de eindtentoonstelling eens buiten de school, namelijk op mijn geliefde plek Roombeek. Op verschillende locaties door deze nieuwe wijk zal het werk van mij en mijn medestudenten te zien zijn.

Zaterdag 3 juli om 20.00 uur is de opening in Tetem - dezeflde plek waar ik vorige zomer mijn eerste expo had (Tetem terrein, Hulsmaatstraat 35, Enschede) De feestelijke opening van de eindexamententoonstelling is gekoppeld aan de Roomnacht - wat inhoud dat alle instellingen open zijn tot 00.00 uur! Lekker lang naborrelen dus, en volgens mij zijn er allemaal performances en dingen te doen....dus dat wordt gegarandeerd een toffe avond!

De fotografen (waaronder ik) exposeren in het Arendsmanshuis,- het woonhuis van een kunstenares, die op de tweede etage een expo ruimte heeft gebouwd. Het huis is wat moeilijker te vinden als de andere instellingen, maar de ruimte zelf is echter niet onaardig. Oorsprongkelijk zouden we exposeren in het Rijksmuseum, maar wegens ruimtegebrek zitten we dus ergens anders...



(Als je door Roombeek loopt, moet je ff naar dit huis zoeken, daar hangen straks mijn foto's)
Wie een tomtom of Iphone heeft typt ff dit in:

Bij deze is iedereen uitgenodigd om de derde kunst te komen kijken en zich klem te zuipen in Roombeek!!

Geen opmerkingen:

visit my portfolio website here