8 juli 2010

Installation Views from the NAF Gallery @ AKI








Hier een aantal impressies van mijn eindtentoonstelling op de AKI. Die maar 72 uur in deze opstelling te zien was. Helaas is de tentoonstelling die nu in Roombeek loopt vele male kleiner (lees, anderhalf muurtje) en doet totaal geen recht aan het oorsprongkelijke idee. Daarom baal ik ook wel eigenlijk, mijn werk kom niet voldoende uit de verf in het Arendsmanshuis. Gellukig kan je hier nog een beejte zien wat ik van plan was.

Het waren een zeer rare paar weken hier. Ik ben nu officieel afgestudeerd - het was hardcore stressen - maar ga niet echt met een bevredigend gevoel de wijde wereld in. Het is een soort anti-climax dat afstuderen. Hopelijk blog ik hierover later wat meer. Morgen weer galleriehoudertje spelen in het Arendsmanhuis.

Geen opmerkingen:

visit my portfolio website here