8 juli 2009

En toen....was ik terug

Dr zitten wat gaten tussen al mijn avonturen van de laatste weken (ik heb meer beleefd dan dat ik kan opschrijven) maar aan alle avonturen komt een einde. Hierbij een kort slotakkoord . Om 10 uur sochtends lande ik op Schiphol Airport, en was mijn half jaar "exchange" officieel afgelopen. Gek, raar, en vooral verwarrend - om ineens weer terug te zijn en bij je ouders op de thee te zitten. Vandaag begon ik spontaan te lachen om de kleine dingen die anders zijn. De glaasjes zijn kleiner, de krant verassend groter, en iedereen praat ineens Nederlands. De koffie heb ik niet hoeven missen, een luxe espresso aparaat doet herrineringen aan starbucks snel vervagen. De komende dagen ga ik weer inburgeren in Nederland, en zal dan mijn blog waarschijnlijk veranderen naar Engels - om de taal te blijven oefenen - maar ook omdat ik nu lezers in Canada heb die al mijn verdere avonturen in Nederland willen volgen. Blijf daarom ook geween deze site chekken, want de grote stroom fotos gaan komen in deze weken (heb een scanner gefixed - plus nog 15 rolletjes uit Chicagoland)

Geen opmerkingen:

visit my portfolio website here