16 mei 2009

Balen...festival



Het komt niet vaak voor dat ik Enschede promoot, laat staan dat ik echt baal dat ik nu in Vancouver ben IPV daar.

Van 29 tot 31 Mei vind er een kleinschalig kunst en theater festival plaats in Roombeek, de befaamde Vuurwerk area. Voor een luttele 5 euro kan je daar een hele leuke middag/avond hebben. En dan raad ik vooral de museum nacht aan. Highlight vorig jaar vond ik de "Kotjes en krotjes" ...een verzameling in elkaar getimmerde hutjes die als barretjes en restaurantjes dienst deden, ze waren midden tussen de Enschedese villas gebwoud. Savonds werden er kampvuurtjes gemaakt, en liepen er surrealistische figuren rond.... Maar ook de exposities in de oude fabriekshallen waren erg tof. Het is nogal anders dan alle andere festivals waar ik ooit ben heen geweest, maar ik denk nog steeds enthousiast terug aan de meest droom-achtige avond die ik daar een keer had! Dus....Ga dat zien!!!! En laat weten hoe het was ;)

1 opmerking:

Gracia zei

Hee Sander!:)

Ja, ik leef nog en ja, ik lees gewoon altijd nog je avonturen in Vancouver en overal! Jaloers ben ik wel een beetje:P

Maar vet dat balen festival! toevallig ben ik een van de projectleiders van het festival, ik loop nu stage bij het medialab:)
Veel succes nog in Vancouver, dat komt denk ik wel goed:)

xx Gracia

visit my portfolio website here