20 april 2009

10 redenen waarom ik de laatste tijd niet hebt "Geblogged"

1. Ik had mn laatste week school vorige week - beetje gekkenhuis - gemiddeld 12 uur per dag in de Donkere kamer zorgde voor licht tekort, akkefiefjes op school (hoe vertaal je dat woord nou weer in het engels?) en vooral stress - een no-go voor mn blog.

2. Mn verblijf in Vancouver verlengen - Want Sander mag gratis zomercourses volgen op Emily Carr. En ik ben natuurlijk een van de weinige die liever naar school gaat dan iets anders doen.

3. Dakloosheid - Op het moment van schrijfen heb ik nog precies twee weken onderdak op deze planeet. Daarna moet nog maar blijken hoe ik ga overleven in Vancouver. Kamerzoeken is deze week mijn number one bezigheid.

4. Het is buiten 26 graden, de zon schijnt, de bloesems zijn in bloei, wie gaat er dan binnen zitten met een laptop.

5. Sander dus - want die is opzoek naar een kamer.

6. Revival uit mn jeugd. Ik kijk de laatste tijd weer Indiana Jones, luister 2 Unlimited en aanverwante en probeer heel Jurassic Park op mn hardeschijf te krijgen. Volgens mij wordt ik oud - en seniel...uhh ik bedoel sentimenteel.

7. Voetballen met Nick - wat enigzins ook op buitenspelen uit mn jeugd lijkt.(alleen hebben we 9 van de 10 keer geen voetbal en dan gebruiken we alle andere -enigzins vierkante- voorwerpen die we kunnen vinden)

8. Mn trip naar New York City plannen - over enkele dagen loop ik met mn camera rond in Manhattan (Dat wordt LEUK!!!)

9. Een expositie plannen downtown. Sinds een week is er het idee om een grote ge-ensceneerde fotografie expositie te houden ergens midden in de stad. Kansen zagen er goed uit, todat we hoorde dat de gallerie alleen voor vrouwen is. Andere opties worden gezocht.

10. Vooral genieten - lekker koffie drinken op het strand en mij verbazen hoe levendig Vancouver ineens is met de zon. Mooi plekje is het toch hoor!

Geen opmerkingen:

visit my portfolio website here