5 april 2009

The van Wettum Studio





Afgelopen weekend had ik het even heel goed voor elkaar.
Ik had even heel brutaal een klaslokaal gekaapt, en vervolgens een hele set gebouwd, omdat ik spontaan een idee had voor een foto. Al mijn klasgenoten waren geschokeerd dat ik zomaar van alles aan het bouwen was - vond de bewaking dit wel goed? - maar ik vond dat ze gewoon niet moesten zeiken. Je zit op een kunstacademie, en daar moet dit kunnen vind ik.

Jason was zo onder de indruk dat hij me spontaan aanbood om te helpen, en toen had ik ineens een personal assistent. De camera, het licht, alles werd voor me klaargezet - waardoor ik simpelweg alleen wat veranderingen moest aanbrengen (de puntjes op de I) en klaar was kees. Ik heb nog nooit zo'n luxe en geoliede shoot gehad!

Het was mischien net zo'n zootje als mn kamer. Maar ik heb een voldaan gevoel. Fotos volgen, die worden morgen ontwikkeld. Hier twee "Making of" images. (Jason links en de acteur Aron rechts)

Geen opmerkingen:

visit my portfolio website here