4 februari 2009

Last Night....



Na een hele week van alles te hebben moeten regelen (Van Auto-decorstuk tot permissie in de parkeergarage), had ik gisteravond EINDELIJk mijn eerste fotoshoot in Vancouver. En die was spannend. Want Sander moest natuurlijk wel even werken met de duurste en mooiste 4x5 Camera (die ook de moeilijkste is).
Nu heb ik nog geen negatieven terug (morgen!) Maar ik hou mijn hart vast, want van de vijf uur dat we bezig waren hebben we uteindelijk maar 3 fotos gemaakt.....Waarvan slechts 2 met acteur...... Mochten die allebei helemaal verkloot zijn dan heb ik een klein probleem..... Hierboven iig een making of image, want die zijn altijd het leukst!
Dit keer had ik zelfs een assistent! (dank je Nick!) die zich puur met alleen de camera bezig hield. Ach en we hadden bier, dus het was ook nog best gezellig. Ik heb de smaak iig te pakken en ga de komende weken nog wat meer schieten!

1 opmerking:

Anoniem zei

en?
hoe zijn de negatieven??

visit my portfolio website here