2 februari 2009

Uhgg...

Nou, mijn eerste nacht in mijn nieuwe huis was niet heel succesvol. Volgens mij ben ik naast een UFO Landingsplaats gaan wonen. De hele nacht ben ik wakker gehouden door de vreemdste geluiden. Ook de verwarming die op 28 graden stond en de zwervers die de hele nacht door de vuilnisbakken aan het graven waren hielpen niet echt mee. Maar - dacht ik de hele tijd - Ik heb wel een raam! Ik keek er al naar uit om wakker te worden en eindelijk eens de gordijnen open te doen en een gezonde portie zonlicht in mn kamer te zien stralen. Toen ik echter vanochtend echter wakker werd, en voor het eerst aan de touwtjes van de luxaflex trok, bleek ik uitzicht te hebben op twee grote muren.

Great.

Volgende maand weer een aflevering van Sander Verhuist in Vancouver!

1 opmerking:

Mareike Bode zei

eeeeeh mein kleines schnitzel! groetjes uit den haaaaaaag! hoop dat je het fijn hebt daaaaar!

visit my portfolio website here