11 februari 2009

Waar ik mee bezig ben deze week....

- Scannen van fotos. (al lukt dat niet!!! De scanners lijken wel uit het computer museum gejat te zijn!!! Verspilling van metaal is het..!!)

- Printen van fotos (lukt ook al niet! Waarom snap ik niks van die kleuren doka's? Alle personen op mijn fotos zien er uit als aliens met paarse hoofden!)

- Nadenken over San Francisco. Ik heb een ticket gekocht, maar waar ga ik eigenlijk naartoe?? Ik weet dat er een grote rode brug is waar james bond op ging vechten. Er is een gevangenis. Er zijn heuvels. Dat is wat ik weet tot nu toe (Ik heb wel een couch om op te surfen denk ik: wat een geluk)

- Hele dag gratis koffie zetten op mijn afdeling. Wat een luxe. (lukt wel, vooral het opdrinken ervan)

- Gevijlt worden op vrijdag. Mijn klasgenoten willen mij verkopen aan iemand voor een date op valentijnsdag..... Die doen echt alles voor geld. (geen commentaar)

- Mij "verheugen" op de highlight van de week: schilderles op donderdag ochtend.
Denk aan je meest saaie wiskundeles op de middelbare school, maar vervang het ruitjespapier waar je op moet schrijven met schildersdoeken. Dan heb je een idee hoe het er aan toegaat.

- Proberen interlectueel te doen door acedemische boeken over ge-ensceneerde fotografie te lezen. Als ik mij wat wil versimpelen lees ik wat klassieke Amerikaanse literatuur. (mislukt alleen aangezien ik alleen de plaatjes kijk)

Geen opmerkingen:

visit my portfolio website here