1 maart 2009

Ja hallo, ga eens wat op je blog schrijfen ofzo.....

...Ik probeer al de hele week kort en bondig samen te vatten wat ik nou in San Francisco heb uitgespookt, maar op dit moment lijkt het er meer op dat ik een epos ter grote van Lord of the Rings aan het schrijven ben.... Nog even wachten dus, en dan kan je een middag vrij vragen van je werk of school om te lezen (en mischien wel te zien(!) wat ik in San Fran heb gedaan.

Ik ben nog steeds in recovery mode - want als je ineens uit zonnig en warm callifornia in de kou en regen komt, kan dat behoorlijk demotiverend werken. En ook het vooruitzicht van nog maar een weekje of zes school, is eerder stressvol dan leuk.... Want, ik ben net begonnen heb ik het idee! En het concept huiswerk moet ik ook nog steeds aan gewend raken, dus dat zorgt ervoor dat ik maar amper naar mijn computer kijk. En er ligt ook nog ergens een berg negatieven op mij te wachten, want tja, ik ben nog steeds wel een ouderwetse fotograaf.

Dat zorgt ervoor dat de laatste weken (visueel) weinig te beleven is op deze blog, maar daar komt de komende dagen verandering in!

Tenminste, als ik wat tijd kan vinden tussen het graven in vuilnisbakken ( ik zoek een bureau!!)en het verpesten van mijn kleurtje in de donkere kamer.

Geen opmerkingen:

visit my portfolio website here