22 maart 2009

Understatement

Als ik ooit nog een zombiefilm ga maken, dan heb ik mn ideale locatie al gevonden.

Seattle.

"Dooie boel" is een understatement voor deze stad. "Zwart gat" of "Fokking dorp in vorm van een stad" komt al aardig in de buurt. Nou overdrijf ik natuurlijk een beetje, maar geloof me, je kan in het weekend downtown in het midden van de straat gaan lopen met je ogen dicht...Want er is gewoon helemaal niemand! (Wel goed, want ik kon de hele tijd naar boven kijken naar al die hoge gebouwen hier, Vancouver is er niks bij)

Deze leegte leverd natuurlijk wel interessant fotomateriaal op voor Sander, zeker toen ik vanmiddag bij een verlate pretpark aankwam. Het was koud, het regende, en de enigste mensen die aanwezig waren was de eigenaar van de draaimolen en de vrouw van de snoepkraam. De botsautotjes roeste al een beetje, en het reuzenrad was buiten gebruik. Foto maken? Geen probleem (hebben ze tenminste nog een beetje afleiding) Maar wel een trieste boel. En ook in het midden van het financial district was het nog wel raar. Grote lege pleinen en grote congres gebouwen die tot mijn verbasing open waren; (ik blij en fotograferen natuurlijk)

Ja ik heb bijna een vis tegen mijn hoofd geslingerd gekregenop de markt, en ook heb ik een colatje gedronken boven op de space needle (DUUR!), maar anders dan dat heeft Seattle niet veel te bieden. Ik ben blij als ik morgen weer naar huis mag.

(Nou ja, ik had wel een leuke avond hier - want muziek volop! Echt tof-, maar daarover later meer - anders ontkracht ik mijn statement hierboven)

1 opmerking:

Anoniem zei

IK WIL NAAR SEATTLE!

visit my portfolio website here