20 maart 2009

Nog een filmset:



Maar niet zo moelijk te raden welke film hier gedraaid is natuurlijk. Ik heb net nog even Sleepless in Seattle gekeken om mij voor te bereiden op het weekend. Ik vertrek namelijk morgen voor 3 dagen naar Seattle, om aan mijn fotoboek te werken. Dat houd in dat ik van sochtends vroeg tot savonds laat ga fotograferen. Tenmisnte, dat hoop ik. Ik quote namelijk even de volgende zin uit de film

"What, you are going to Seattle? It rains 9 months a year there!!!"

Vandaar dat het waarschijnlijk door de buien heen rennen wordt, of gewoon mazzel hebben dat deze maand geen regenmaand is.
Wie weet. Mocht ik nou helemaal verzuipen dan hoop ik dat ik de kaart afdrijf en in Portland eindig. Daar wil ik namelijk ook nog even heen! Goed weekend!

Geen opmerkingen:

visit my portfolio website here