16 maart 2009

Moving trough the image @ The Concourse gallery, Vancouver



Ik had liever wat grotere prints aan de muur gehad (en een wat grotere portomonee om dat te bekostigen) maar afgelopen week is mijn eerste groepsshow in Vancouver ge-eindigd. Met succes, want ik heb al heel wat positieve reacties gekregen, iemand die mijn werk wilt kopen en mischien een plaatsje in een workshop van een bekende curator. Vannaf nu ben ik dan ook van mijn expositie angst af, en duik ik hopelijk over een paar maanden weer ergens aan een muur op?
Met grotere prints toch wel, want het hing er wel een beetje lullig bij naast die grote schilderijen (maar de show was tog een beetje een hit or miss verhaal...vele vonden het een te bonte selectie aan verschillende werken)

Geen opmerkingen:

visit my portfolio website here