31 maart 2009

Canadeze verkoudheid....

Ik moest vandaag de hele dag ademhalen door mn mond, omdat mn neus helemaal dicht zat.
En alle andere mensen op school deden dat ook, want de verkoudheid heerst nogal.
Extra plastic hoesjes werden vandaag over de fotos gedaan, anders liep je kans dat iemand in een niesbui je werk ondersproeide, of dat je zelf over je werk heenlekte..
De schoonmakers hebben in iedergeval een extra rondje staan dwijlen.

En chagerijnig zijn ze allemaal. Mn klasgenoten vooral; ze groeten me niet eens meer als ik binnenkom, en als ik iets vraag beginnen ze te schreeuwen "Ja dat hoor je zelf te weten!! Jij stomme Europeaan..."
Dan geloof ik mn oren niet...en denk ik.. ben ik nou zo high van de verkoudheid, of zijn de mensen nou echt zo onaardig hier??

Maar het wordt steeds meer duidelijk dat het lekker je eigen zaakje redden is op school; Even naar de WC betekent werkplek kwijt, en bitchfights in de donkere kamer waren vandaag meer regel als uitzondering...

Volgens mij komt het omdat het hier zo hard waait (waardoor er zon is, maar vooral heel veel kou) ; en dan waaien alle goede stemmingen en manieren in een keer weg.

Ik heb die van mij dan ook maar heel stevig vastgebonden.

Geen opmerkingen:

visit my portfolio website here