18 januari 2009

Eigen huis in puin...

Ik weet nog goed dat ik vroeger het leuk vond om met mijn zusje eigen huis en tuin na te spelen. We konden dan avonden lang onze kamer verbouwen volgens wat we net op TV hadden gezien..
Nou, dat gevoel kwam afgelopen week ook weer naar boven, toen ik even besloot mn kamer onder handen te nemen.
Voor wie het niet weet, mijn eerste maand in Vancouver breng ik door in een kelder zonder ramen, inclusief lekkage en gekke wormen en torren enzo. Ik had eigenlijk het plan om een hele zielige foto van mijzelf, hoestend en bleek, in mijn kelder te maken - met mn gironummer eronder. Maarja, zonder bankpas heb je daar nog geen fuck aan, dus besloot ik maar even de boel onder handen te nemen. Ik fixte in een paar uurtjes een relaxt zit/werkhoekje met nep-raam. Met een fles wijn en Jazz gedreutel op de achtergrond is de kelder ineens een heel stuk leefbaarder.

Zie hier onder het VOOR en NA plaatje. (Ik weet trouwens niet waarom de eerste er uitziet als een of andere MRI-Scan, maar het gaatom het idee)






Volgende maand upgrade ik trouwens van een kelder zonder ramen, naar een woonkamer zonder deuren. Om jaloers van te worden, nietwaar?

Geen opmerkingen:

visit my portfolio website here