10 januari 2009

Wist je dat (2)...

....Sneeuw niet wordt gewaardeerd, de meeste omschrijven het zelfs als walgelijk...

.....Elke avond het huis hier volzit met hippies die wiet roken en tekenfilms kijken

....vervolgens al hun spullen achterlaten en weggaan (thanks voor de gitaar trouwens!)

.... ondanks de gitaar en de espressoapparaatjes ik toch wil verhuizen, omdat mn kelder nu lekt.

.....en de keuken trouwens ook, terwijl ik net zo’n zin had om te koken

.....omdat mijn gemiddelde avondmaal de afgelopen week bestond uit Sushi en Sushi

......of een hamburger bij een tent genaamd Vera. (lol)

......die trouwens hele goede hamburgers heeft met een hoog PIMP gehalte,

......zo heb je alleen al vijf soorten mayonese om uit te kiezen

......Ik dus een uur er over heb gedaan om een burger samen te stellen, omdat je zelfs het typen sla kon costumizen

....Ik dus amper thuis eet, want uit eten is echt goedkoop (10 eurie uitgebreid eten)

....Al is het toch vaag om een italiaan of Grieks restaurant in Noord Amerika te zien; het klopt niet.

..... de klassieke pastelkleurige snackbarren hier trouwens wel weer kloppen en echt leuk zijn.

....Het blokkensysteem in de stad trouwens ook best handig is.

....je niet moeilijk hoeft te doen van; bij de molenstraat rechts en dan derde links en dan weer eerste rechts na een stukje rechtdoor.

,.....je gewoon opgeeft welk wegnummer je straat kruist.

..... en dan kunnen de meeste het al vinden.

...... Al zijn de straten hier soms een kilometertje of 20 lang.

...... dus de voetwagen niet zo'n succes is hier.

.... ik weer hoop op sneeuw want dan kan ik naar school skieen.

.....al moet je opassen voor de vele honden hier.

....in de wijk waar ik woon wonen namelijk meer honden als kinderen.

.....er zelfs een hondenbakkerij aanwezig is.

....die alleen maar biologische snacks voor je hond verkopen.

Geen opmerkingen:

visit my portfolio website here