10 januari 2009

Wist je dat (1).....

.... De noord-amerikaanse supermarkten toch wel geniaal zijn.

.... Ze meestal drie keer zo groot zijn, maar ook drie keer zo goed georganiseerd.

......Zo hoef je niet een dertienjarige snotneus te vragen waar de suiker staat, maar gewoon de bordjes te lezen die boven elk gangpad hangen.

......ze elk gangpad ook per thema hebben ingericht: zo vind je al je ontbijt spullen bij het ontbijt gangpad.

......ik me nu afvraag waarom alberthein zo moeilijk doet.

......ze hier ook een bonuskaart hebben, die gemiddeld drie tot vier dollar korting geeft.

.....ik voortaan alleen nog maar naar de Safeway supermarkt in Canada wil.

......al is het maar omdat ze hier voor een spotprijsje verse vis verkopen (al is het wel goed
zoeken want over het algemeen is het vrij duur)

.....die je wel zelf moet fileren en ontgraten, want de visboer had in zn vinger gesneden.

.....Het stopknopje in de bus een soort veredelde waslijn is waar je aan moet trekken.

....mensen in Vancouver toegeven dat het is omdat ze dan minder hoeven te bewegen

....ondanks dit alles er geen echte dikke mensen op straat lopen.

....mede ook omdat ze allemaal health freaks zijn die hun organische musli naar binnen werken
tijdens hun joga ochtendles,

..... maaar zich vervolgens wel weer volgieten met starbucks voordat ze de auto naar het werk nemen?

....Ze bij starbucks wel houden van moeilijke namen als White Mocha organic latte espresso of Skinny Vanilla late Grande

.....Ik na het laatste genoemde drankje bijna over mn nek ging

......omdat ze een soort pannenkoekenstroop over je koffie flikkeren,

......ik nu maar thuis blijf voor een gewone "Cappuchino"

..... en zelfs kan kiezen hoe ik hem zet, aangezien er drie espresso aparaten aanwezig zijn.

....en dan nog beweren dat nederlanders koffie verslaafd zijn!!

Geen opmerkingen:

visit my portfolio website here