25 januari 2009

Sunday night music



Ik ben nog steeds een beetje aan het bijkomen van mijn gekke avondje uit in Vancouver, daarover straks meer. Als tegenmiddel voor de gaarheid die ik nu voel draai ik de nieuwe cd van The Whitest boy alive genaamd "Rules". Nu heb ik altijd een beetje gemengde gevoelens over mensen die hun favoriete muziek op hun blog gaan promoten; want who cares. Maar ik weet nu toch even niks beters te schrijfen (en te doen dan muziek luisteren) Ik weet zeker dat er een paar mensen zijn die deze muziek ook wel weten te waarderen, dus neem even een kijkje hier. http://r-t-c.blogspot.com/2009/01/whitest-boy-alive-rules-2009.html
Wie The Whitest Boy alive nog niet kent moet eens opzoek gaan naar de cd Dreams. Ik vind het condept van de band namelijk heel sterk; ze begonnen met het maken van elektronische muziek, maar hebben hun composities uiteindelijk met akoestische instrumenten uitgevoerd en opgevoerd. Daardaar zit er een soort gekke twist aan de muziek die het interessant maakt. Luister maar:


Nou genoeg. Ik ga koken en daarna post ik nog wel een gek berichtje!

Geen opmerkingen:

visit my portfolio website here