8 januari 2009

Sander hartje zooi

Ik zit hier nu in de bibliotheek in Vancouver, gewoon door wat fotoboeken te bladeren. Ik heb mn spullen een beetje her en deer uitgestalt op een tafel, en het valt me op wat voor zootje het nu al is. Waarom maak ik altijd zo snel zooi? Hoe komt het dat ik hier talent voor heb? Ik laat ook al alles slingeren op Emily Carr (teken dat ik me er thuis voel) Maar waarom? Zelfs met de inhoud van mijn kleine koffer weet ik al mijn nieuwe kelder kamer op zn kop te zetten. Ik ben echt ongeloofelijk. Heeft iemand een link naar het inschrijfformulier voor de Anual Messy-person-awards van 2009?

1 opmerking:

Vincent Vreeke zei

He Sander, Goed om te horen dat je je thuis voelt en in de boeken bent gedoken. Heb je ook al een goede werkplek?

Hier is inmiddels alles wit van het ijs. Ik ga je blog volgen.

Gr. Vincent

visit my portfolio website here